Forum wszystkich informatyków... tych lepszych... i tych gorszych też...

RegulaminRegulamin
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
REGULAMIN forum BITCOM.pl
Autor Wiadomość
Andrzej.K



Dołączył: 20 Lis 2003
Posty: 1762
  Wysłany: 2003-11-20, 14:20   REGULAMIN forum BITCOM.pl

--- Regulamin korzystania z forum BITCOM.pl ---


Obowiązuje od: 1 maja 2010 r.

Każdorazowe korzystanie z serwisu oznacza akceptację niniejszego regulaminu.

1. Warunki rejestracji i utrzymania konta
1.1. W celu założenia konta należy wypełnić FORMULARZ REJESTRACYJNY.
W formularzu należy podać nazwę użytkownika, prawidłowy adres e-mail, hasło dostępu oraz płeć.
Po wypełnieniu formularza system automatycznie wysyła wiadomość z linkiem umożliwiającym aktywowanie konta.
1.2. Konto które nie zostanie aktywowane w terminie 5 dni od założenia zostanie automatycznie usunięte.
Jeśli masz problem z aktywacją, nie dostałeś wiadomości z linkiem aktywacyjnym napisz e-mail w celu uzyskania pomocy.
1.3. Konta na których brak logowania przez okres 30 dni od chwili założenia zostaną automatycznie usunięte.
1.4. Konta bez postów, które nie były używane przez ponad 90 dni zostaną automatycznie usunięte.
1.5. Login nie może zawierać wyrazów uważanych za obraźliwe oraz adresów stron internetowych. Jeżeli zarejestrowałeś taki login napisz do administratora forum o zmianę loginu. W przeciwnym wypadku konto zostanie usunięte.

2. Zasady pisania postów
2.1. Aby pisać posty w działach forum musisz być zalogowany, jeśli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem - patrz punkt 1.
2.2. Zanim zadasz pytanie kliknij na link: Szukaj - być może już ktoś opisał rozwiązanie Twojego problemu.
2.3. Nie dawaj tematu "Pomocy", "Ważne", "Problem..." itp. W temacie staraj się opisać to czego dotyczy post, tak aby inni mogli szybciej odpowiedzieć na Twoje pytanie.
2.4. Jeśli chcesz coś poprawić, nie dopisuj kolejnego postu - zawsze możesz kliknąć na przycisk
2.5. Treści postu nie ograniczaj do słów "Jak w temacie..." lub podobnych - opisz dokładnie swój problem.
2.6. Nadużywanie BBCode lub pisanie wyłącznie wielkimi literami bez celu będzie skutkowało usunięciem postu. - Wyróżniamy tylko pewne słowa a nie cały tekst.
2.7. Nie odpowiadamy na jakiś "stary" problem, chyba ze chcecie się dopytać o szczegóły - patrzcie na datę.
2.8. Nie dopisuj odpowiedzi które nie wnoszą nic nowego do dyskusji.
2.9. Nie odpowiadamy na posty które łamią regulamin !!! Posty takie należy zgłaszać Moderatorom forum poprzez użycie przycisku , który znajduje się w prawej górnej części każdego postu.
2.10. Unikaj wulgaryzmów, pamiętaj też że niewiedza innych nie jest powodem do szyderstw.
2.11. W postach, podpisach itp. nie można umieszczać treści reklamowych - jeśli chcesz zamieścić reklamę skontaktuj się z Administratorem.
2.12. W postach/podpisach/avatarach nie wolno umieszczać jakichkolwiek linków do skryptów/apletów itp wpływających na pracę skryptów forum. Wykrycie takiego zachowania, jak i każdego które naraża bezpieczeństwo forum grozi blokadą dostępu.
2.13. Nie umieszczamy na forum cracków/seriali, oraz linków bezpośrednich do programów łamiących wszelkiego rodzaju zabezpieczenia lub tzw. "ulepszaczy". Nie pytamy się również skąd pobrać etc.
2.14. W postach/podpisach/avatarach nie umieszczamy żadnych treści erotycznych, jeśli z jakiegoś powodu zamieszczasz link do tego typu materiałów koniecznie napisz ostrzeżenie - pamiętaj, że są osoby które nie chcą oglądać tego typu materiałów.


3. Pozostałe zasady forum

3.1. Podpis - powinien mieć max 3 linijki lub 500x50 pikseli, nie umieszczamy reklam, banerów itp.

3.2. Użytkownik dokonujący rejestracji/logowania do serwisu zgadza się na przetwarzanie danych podanych w formularzu rejestracyjnym do celów administracyjnych i użytkowych forum. Jednocześnie użytkownik wyraża zgodę na otrzymywanie poczty elektronicznej zawierającej ważne informacje dotyczące pracy forum od Administratora lub Moderatorów.

3.3. Za porządek na forum odpowiadają Moderatorzy - oni decydują które posty łamią regulamin i jakie podjąć kroki w celu poprawy sytuacji.

3.4. Posty łamiące regulamin będą usuwane - w szczególnych przypadkach poprawiane lub przenoszone do kosza na śmieci.
Za łamanie regulaminu forum grozi otrzymanie upomnienia lub OSTRZEŻENIA, co może spowodować ograniczenie lub całkowitą blokadę dostępu do Forum.

3.5. Wszelkie dane podane w formularzu rejestracyjnym są przechowywane w zabezpieczonej bazie danych, do której dostęp mają jedynie Administratorzy Forum. Informacje te nie będą przekazywane innym osobom lub firmom.

3.6. Użytkownik serwisu ma obowiązek utrzymywać w aktywności podany adres e-mail. W przypadku zmiany adresu należy uaktualnić dane w profilu.
W przypadku zwrotu poczty przesłanej do użytkownika konto użytkownika zostanie zawieszone na okres 30 dni, w tym okresie użytkownik ma możliwość kontaktu z Administracją forum poprzez formularz celem wyjaśnienia problemu, po 30 dniach konto może zostać usunięte.

W razie problemów możesz skorzystać z formularza kontaktowego.

Andrzej.K
Administrator - BITCOM.pl
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,08 sekundy. Zapytań do SQL: 13